28. helmikuuta 2014

Study break

Hey there! Kirjoitukset alkaa noin puolen toista viikon päästä. Yllättävää kyllä mie en oo super stressaantunut. Tai oon, mutta en niitten takia :-D Oon lueskellut ihan rauhassa (lue: laiskasti) enkkua ja matikkaa, mutta miulla on ihan hyvä fiilis. Vielä on pari viikkoa aikaa prepata molempia. Oon kyllä nauttinut tästä lomasta. Saa herätä aamulla myöhään, syödä aamupalaa hitaasti ja lukea päivän lehden, ei mitään palautettavia koulutöitä.. elämä on aika nannaa!

Sitten vähän mielenkiintosempiin uutisiin. Varasin toissapäivänä lentoliput Lontooseen. ☺☺☺ Tulen viettämään siellä neljä ja puoli viikkoa ensi kesänä nimittäin pääsen aupairiksi Lontoon keskustaan ja voitte vaa uskoa, miten innoissani mie oon!! Myös siitä mie oon kuitenkin iloinen, että ehin festaroimaan Suomessakin. Lähen Englantiin vasta heinäkuun puolessa välissä, joten Ruisrock ja Ilosaarirock here I come 8-) Phoenix, Bastille ja The 1975 ovat kaikki tulossa Ruissiin ja meijän pikku Joensuuhun saapuu Haim! Voi vitsi!!! Olispa jo kesä!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti