12. kesäkuuta 2013

Smile like you mean it

Helteet on nyt väiaikasesti vaihtunut sateeseen ja harmauteen, mutta kyllä se aurinkokin aina välillä on sieltä pilvien seasta paistanut :-) Mie oon lukenut, nukkunut, katsonut sarjoja, joogannut, kuvannut, laulanut, laittanut ruokaa, nähnyt kavereita... aika normaali kesälomatunnelma on siis ollut. Paljon on mitä mie oon aatellut, että pitäis saada aikaseks lomalla. Miun tulevaisuuden suunnitelmien miettiminen pitää alottaa nyt koska jos ja kun haen todennäköisesti skotlantiin musiikkia opiskelemaan, käynnistyy britannian yhteishaku syyskuussa. Eli miulla alkaa olla jo korkea aika ettiä tietoa eri yliopistoista, että tiedän ees minne sitten paperit lähettää :-D Exciting! Tällä viikolla sain viestin suomalaisesta kirjakaupasta, että miun kirjatilaus on saapunut. Oon ihan rakastunut John Greenin tuotantoon ja tilasin englanniksi kyseisen kirjailijan ensimmäisen kirjan Looking for Alaska, jonka oon halunnut lukea jo pitkään. Tällä hetkellä luen Leo Tolstoin klassikkoteosta Anna Karenina joten John saa vielä hetken odottaa (eli tuon 700 sivua.. :D), mutta en malttaisi olla lukematta! Lisäks eksyin harhareissulle BikBokiin ja löysin 70% alesta miun pitkään haaveileman statement necklacen ja se sitten tarttui sieltä mukaan.

ps. oon aivan hulluna Paramoren uuteen levyyn! Luulin että miun paramore ajat on ohi jo, mutta näköjään ei. En malta odottaa Rock the beachin keikkaa yayyyyyyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti