27. kesäkuuta 2014

You were my anchor

Hei vaan ihanaiset! Mie rupeen jo olee aikas tosi innoissani Ruisrockista. Festareille kun pääsee vaan sen pari kertaa vuodessa ja niissä ihmiset on aina parhaimmillaan suomessa. Kaikki on paljon ilosempia, puheliaampia ja kaikin puolin riemukkaampia kuin muuten. Saattaahan tuolla alkoholilla olla oma osuutensa, mutta se tunnelma on jotai nii ainutlaatusta! Siihen vielä päälle mahtavat bändit ja festari ruoat. I'm lovin' it!

Tänään käytiin kuvailemassa Teemun kanssa ja vaikka aurinko saikin mun silmät valumaan vettä niin, että mulla oli meikit poskilla, saatiin myö ihan kelpo-otoksia! Tää tekonahkahame ei oo varmaan kunnolla esiintynyt mun blogissa, mikä on sinäänsä ihme koska oon omistanut sen jo joulusta asti ja se sattuu olemaan yks mun lempparivaatteista ever. Oon myös erittäin tykästynyt näihin H&M:n remmisandaaleihin, jotka on yllättänyt miut positiivisesti. Enpä olis uskonut saavani 20 eurolla näin hyviä kenkiä. Peukku hennesille! ;)

IMG_4274 ristikko1 teemu ristikko ristikko3 ristikko4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti