9. elokuuta 2014

What's up

Hola! Miulla on edessä viimeinen viikko Lontossa tältä erää. Täytyy myöntää, että oon tosi surullinen, että joudun jättämään tän ihanan kaupungin. Tää reissu on ollut yks miun elämäni parhaista kokemuksista ja oon pääsyt tekemään niin paljon kaikkea kivaa. Oon myös tavannut paljon mahtavia ihmisiä, joita miulla tulee ikävä. Tää host-perhe on ollut aivan mahtava ja en olis voinu parempaa saada! 

Kaiken hauskan lisäks miun reissu on ollut tosi kasvattava. Oon saanut paljon itsevarmuutta ja rohkeutta ja nyt miulla on vielä entistä parempi fiilis syksyn muutosta Skotlantiin. Nyt tiiän, että pärjään yksinkin vaikka vieraassa maassa. Britit on aivan mahtava paikka ja oon niin onnellinen, että päätin sillon joskus lukion kakkosella hakea opiskelemaan tänne.

Tällä viikolla kävin kattomassa kaks upeeta musikaalia Les Miserables ja Wicked. Täytyy myöntää, että pidin Wickedistä vielä enemmän vaikka Les Mis on ollut miun must see-listalla jo iät ja ajat. Tää viikko on ollut muutenkin aivan ihana hih :) Huomenna ja ylihuomenna on miun vikat kokonaiset vapaapäivät täällä, joten aion ottaa kaiken ilon irti. Suunnitelmissa on House of Vans:in avajaisissa käyminen, The Imperial war museum (jep tykkään museoista ja historiasta haha), shoppailua, hyvää ruokaa, Brick Lanen vintageputiikit ja sunday market.. Voisinkohan sittenkin jäädä tänne asumaan?

(Anteeks ei oo vieläkään kunnon kuvia!! Nappaan huomenna kameran mukaan hihii!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti