22. lokakuuta 2014

Light it up

Hey guys! Toivottavasti teijän syksy on ollut mukava tähän asti! Tänne Skotlannin päähän kuuluu oikein hyvää. Sää alkaa muuttua syksyisämpään suuntaan. On ollut ihan uskomattoman aurinkoista koko tän ajan kun oon ollut täällä! Nyt on kuitenkin tuulisempaa ja sateisempaa. Hassuinta on et mua ei edes haittaa! :)



Kirjotin just ensimmäisen kunnollisen yliopisto-esseeni. Tää kurssi on tosi käytännönläheinen ja varmaan Suomeen verrattuna enemmän ammattikorkeakouluun verrattavissa, mutta valmistuessa saan käteeni kandin paperit. Täytyy myöntää että tää eka vuos tuntuu aika helpolta. Oon kuullut, että tän kurssin eka vuos on oikeesti ihan super easy verrattuna muihin kursseihin, mutta toka ja kolmas vuos on jo työntäyteisiä. Oon kyllä nauttinut siitä, että on ollut aikaa oikeesti istuu alas ja kirjottaa biisejä. En oo ikinä ollun näin produktiivinen musiikin suhteen. Viimeviikon keskiviikkona esitin pari omaa biisiä ja pari coveria Unionin open mic nightissa ja se oli myös eka kerta kun oon koskaan soittanut kitaraa esiintyessä. Tää koko maisemanvaihdos on kyllä tehnyt hyvää miulle. En vieläkään oikein tiedosta sitä, että asun eri maassa kun missä oon asunut koko elämäni tähän asti. Silti elämä täällä ei tunnu millään tavalla oudolta ja en voi uskoo, että oon tuntenut nää ihmiset vasta reilun kuukauden! Oon tavannut niin monia mahtavia ihmisiä ettei oo tosikaan.

Pari päivää sitten varasin lentoliput joulua varten. Lennän pariksi päiväksi Lontooseen. (hihiii jeee!) Ja sieltä sitten Alman kanssa Suomeen. Tulee varmasti olemaan ihanaa kun pääsee näkemään kaikkia suomiystäviä ja perhettä. Joulun jälkeen mun opinnot jatkuu vasta helmikuun alussa, mutta lennän jo tammikuun alkupuolella takasin tänne, koska haluun vähän kierrellä Skotlantia ja nauttia lomasta. Täällä on ihan henkeäsalpaavan kaunista!

Asuntolassa asumisessa on hyvät ja huonot puolensa, mutta oon kyllä ilonen, että asun täällä. Välillä tuntuu, että ulkopuolinen maailma katoaa kun asutaan täällä 200 ihmisen kanssa kuin kuplassa. Toisaalta tää opiskelija/bile-elämä tuntuu aika absurdilta sillon kun en oo asuntolalla. Oon onnekas kämppisten suhteen ja tullaan ihan älyttömän hyvin toimeen.

Mie en oo kerinnyt kuvailemaan hirveästi, mutta sitten kun lähden taas Glasgowssa käymään aion kyllä napsia kuvia! Tässä ja ensi kuussa on tulossa monta juttua, mitä ootan kovasti esim. Halloween, keikkoja (Rixton, Young Kato, Superfood ja Honeyblood) ja varsinkin Suvin visiitti Ayriin! This is the life!!

Kuva otettu 22.10.2014 klo 16.12

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti